BringThemHomeNow#
יוקרה, חוסר נגישות, ערכים, לואי ויטון, קמפיין,

יוקרה וחוסר נגישות? הערכים שיובילו את 2024 על הקמפיינים של בתי האופנה

עוד לא עבר שבוע שלם מאז תחילת השנה החדשה וכבר הוצפנו בקמפיינים של בתי האופנה הגדולים בעולם. החל מהיציאה הרשמית של הקמפיין של לואי ויטון המציין את יציאת הקולקציה של פארל לשוק. ועד לפרסומת שכל כולה סקס אפיל של ג'רמי אלן ווייט בתחתונים של קלווין קליין. אלא שהגעתם מסמלת גם את "קו השיווק" ל-2024 ואם נסתכל טוב הוא ברור ובוטה – יוקרה וחוסר נגישות. 

אין אדם שלא נחשף לקמפיין החדש של בית האופנה קלווין קליין שיצא בסוף השבוע שעבר ברשתות החברתיות. 

שניה לפני עונת הטקסים, אחד השחקנים המדוברים והמבוקשים בתעשייה בתחתונים על גג העיר היקרה בעולם ניו יורק. אלן ווייט נחשב על ידי רבים ה"איט בוי" של התקופה. ווייט סחף את העולם בשתי עונות של הדוב, הוא באמצע של מסע יחסי ציבור לסרטו הגדול הראשון. ואם זה לא הספיק השמועות על חיי האהבה שלו מסעירות את הרשת פעם אחר פעם. נכון לעכשיו, מערכת היחסים שלו עם רוזליה הפכה ויראלית. הבחירה בווייט ברורה. 

הפרסומת של קלווין קליין שצולמה על ידי הצמד האייקוני מרט ומרקוס, קלאסית למותג. והיא גם מחזירה את המותג לשורשים, סקסי צעיר ובועט. הקולקציה לא מאחרת להרוויח מהבאזז וכבר נחתה בארץ בחנויות המותג ובאתר פקטורי 54.

בהתאם גם הקמפיין של לואי ויטון שנחשף בימים האחרונים צועד לאותו כיוון כאשר הוא משתמש בלברון ג'יימס להשקה הרשמית של פארל בחנויות. 

ג'יימס אחד משחקני הכדורסל המוכרים והאהובים בעולם מצולם בבגדי המותג מקולקציית הגברים של פארל. כאשר לצידו תיקי העור החדשים של המותג, אלו שנוצרו בפעם הראשונה מעור ולא מקנבס. וזאת במטרה לעשות אותם יקרים ונחשקים עוד יותר. ממש כמו ג׳רמי אלן ווייט האימג' של לברון הוא חלום בלתי מושג. אחד מהאנשים המוצלחים והעשירים בעולם לצד האופנה הכי יקרה שניתן להשיג. 

גם הקמפיין החדש של גוצ'י, הראשון של סאבטו דה סרנו במותג יצא בימים האחרונים. והוא מציג כ-40 מתוך 47 הדוגמניות שצעדו על מסלול התצוגה הראשונה שלו. כולן רזות, יפות ולבושות באופנה היקרה בעולם אך מצולמות במבנה אלגנטי וכביכול "קז'ואלי". הקמפיין הזה מגיע ימים ספורים אחרי יצאת חלקו השני של קמפיין שדה התעופה של קנדל ג'נר ובאד באני. אלא שהפעם הקמפיין פונה לקהל היעד החדש של המותג. השוק האסיאתי ומציג את ניני וצ'אנג צ'ן. פאוור דואו ששווה ערך לקודמיהם עבור קהל היעד הנ"ל. 

אבל אם נסתכל מקרוב מדובר בצורה ברורה בקו השיווקי שבתי האופנה הללו מנסים להשיג – יוקרה, ריחוק ונחשקות. 

ככל שהזמן עובר אנחנו רואים כיצד המשבר הכלכלי של 2023 ממשיך להניע את הלקוחות מלקנות בבתי האופנה. מדובר בהמשך ישיר ואולי אף התפתחות טבעית של טרנד יוקרה השקטה. מותגי העל והאופנה הבינו שלקוח הקצה השתנה. וכעת עליהם להפוך לסנובים ואקסקלוסיביים. רק כך יוכלו לחזר אחרי הלקוחות שעדיין יכולים לאפשר לעצמם תיקים ומזוודות באלפי אירו.

לא עוד אינקלוסיביות, לא עוד מידות גדולות, לא עוד חצאי מפורסמים. ובטח שלא כאלו שהם לא פחות ממיליונרים. הקהל המשלם יעריך את הסנוביות, היוקרה ואת החלום "הבלתי מושג" שרק הם יכולים להשיג. הקהל שלא יכול לשלם, יעשה הכל כדי לנסות ולהיות חלק מהמועדון הכל כך סגור הזה. הקמפיינים הללו הולכים בדיוק נגד התפיסה השיווקית שרבים הימרו שתציף את השנה החדשה. הם מראים שאנשי השיווק לא רוצים להגיע אל הקהל הרחב, הם מנסים לדחוף אותו החוצה. ובכנות ששום דבר לא השתנה.

Translate