על רקע בלאגן הנפו-בייביז, (יעני, בעברית, תינוקות הנפוטיזם), ביונסה מוכיחה לעולם שוב שהיא צעד אחד קדימה בין אם אנחנו אוהבים את זה או לא, ומארחת בקולקציה את הראפרית הצעירה אייס-ספייס. ולא, היא לא התינוקת שלה. הדיון על ילדי הנפוטיזם עלה מחדש בהוליווד בעקבות שער ה"ניו יורק מגזין" שלא משאיר הרבה מקום לדימיון. הכותרת "She Has Her Mother's Eyes. And Agent." אומרת הכל: הנפו בייביז השתלטו על התעשייה, וכמה מפתיע – זה לא בגלל כשרון בלבד.
סיפור מוכר מהתקופה האחרונה הוא לורדס לאון (ביתה של מדונה, לא פחות) מול תצוגת האופנה של מארק ג'ייקובס.
לורדס, פרזנטורית מוכרת של המותג שכנראה לעולם לא הייתה מקבלת הזדמנות כזו לולא אימה, הגיעה לתצוגה של ג'ייקובס ב-2.2 באיחור של חצי שעה. האבטחה לא הכניסה אותה משום האיחור, ולכן מעריצים צעקו מול הפפרצי – בקריאות שתומכות בלורדס ומסבירות כי היא הבת של מדונה. אך אנשי האבטחה עמדו במילתם ולורדס נותרה מחוץ לתצוגה.
סרטוני הטיקטוק זכו למליוני צפיות ומאות אלפי תגובות, ומעריצים מתחילים לתהות אם לא מדובר בתעלול יח"צ. עולות טענות שלורדס כלל לא איחרה לתצוגה, ושאין תירוץ אמיתי להשארתה בחוץ. כאמור, מהצילומים, לא נראה שזה מעניין אותה במיוחד. לורדס החזיקה בידה תיק של מארק ג'ייקובס, משת"פ שטרם נחשף עם המותג בלומרין. אז הטענה שכל זה הוא תעלול שיווקי תקשורתי – באמת לא רחוקה במיוחד מהמציאות, כי נראה שהמותג קיבל אחלה הייפ. וגם לורדס.
בניגוד מוחלט לסיטואציה הזו, עומדים ביונסה, אייספייס והמותג אייבי פארק לאדידס.
אייס-ספייס, ראפרית צעירה מהברונקס ששברה לאחרונה את האינטרנט עם הסינגל Munch. האלבום לא איחר להגיע והיא השיקה EP שנקרא "Like…?" ומציג את הסגנון שלה במלוא תפארתו: דריל חצוף וצרוד מניו-יורק, עם מקצבים ערביים ודיסטורשן, בהפקתו של RIOTUSA, שהוא בעצמו סוג של נפו בייבי.
ריוט הוא הבן של הדיג'יי הניו-יורקי המפורסם Enuff, שהיה מוכר למדיי בשנות ה90 המאוחרות. אבל כנראה שאת הכשרון והיכולות שלו הוא הרוויח ביושר. אייס-ספייס, לעומת זאת, היא בחורה סטנדרטית לחלוטין מהברונקס. אביה הוא ראפר מחתרתי והיא שמעה ראפ מגיל צעיר, אבל היא לא הבת הביולוגית החשובה של אף אדם יוצא דופן במיוחד. היא גדלה בין הבתים של הוריה שהכירו מחוץ לסניף של מקדונלדס. היא מספרת שהיא רצתה להיות עשירה ובכלל אולי לנהל סלון או לעסוק בקוסמטיקה. עם זאת, היא כתבה שירים מגיל צעיר ומוזיקה תמיד הייתה חלק מחייה. בסוף, במקום לעשות לק, היא התחילה להעלות סרטונים לטיקטוק ולעשות ראפ. היא צברה עוקבים וצפיות, והתפוצצה עם המוזיקה שהחלה לעשות בשנה וחצי האחרונות.
הקולקציה Park Trail מציגה אופנת ספורט ורחוב כאופייני לאדידס. הצבע הכתום שולט בה, ומתכתב עם השיער האייקוני של אייספייס.
סוגיה מעניינת היא שהמותג ייצר בכוונה ליין בגדים שברובו הוא נייטרלי מגדרית, ויחמיא לכל אחד ואחת. זו נקודה נוספת לקווין בי שמקדימה את זמנה. וזה רעיון שיווקי מעולה עבור אדידס, שיוכלו, תאורטית, למכור עוד יותר מהקולקציה. אייס-ספייס היא פרזנטורית מושלמת מהבחינה הזו: השיער הקצר שלה והבייביפייס תפורים לנייטרליות מגדרית, והיא מתחום גברי שבו אופנת הספורט שולטת. ראפרים מתים על סניקרס.
אייס-ספייס מתארת את העבודה עם ביונסה בראיון לאפל מיוזיק, ומתרגשת לומר שהיא פנתה אליה בערוצים המקובלים: "היא חכמה ומקצועית. היא פנתה אליי דרך הערוצים המקובלים ועשתה הכל כראוי. ואני הייתי כזה, היא כל כך אמיתית. היא כזאת בוס. זה כבוד שביונסה בחרה בי להיות חלק מהקמפיין הזה. אבל אני לא יכולה להגיד על הקולקציה יותר מידי עדיין. היא תשתחרר בקרוב."
ההתרגשות של אייס-ספייס בתגובה שלה היא משהו שלאף נפו בייבי לא יכול להיות. סוג של אותנטיות, הלם, ושמחה על ההשתתפות הזו וה"אימוץ" על ידי אישה מוכרת וחשובה בתעשייה. עכשיו רק נותר לחכות לשיתוף פעולה מוזיקלי ביניהן.